.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امام جمعه بابل مطرح کرد :
نمایندگان مازندران در امور اداری استان دخالت نکنند
شمال نیوز : حسن روحانی گفت : از جمله نگرایی هایی که در حال حاضر وجود دارد انتخابات نمایندگان مجلس است که در اسفند 98 در پیش رو داریم، در حال حاضر برخی نمایندگان در صدد نصب مدیران در امور اداری به نفع خویش هستند که این عدم هماهنگی سبب ایجاد مشکلات و ضربه بزرگی به استان وارد می‌کند.....
نمایندگان مازندران در امور اداری استان دخالت نکنند شمال نیوز : امام جمعه بابل با اشاره به اینکه نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی باید از دخالت در امور اداری پرهیز کنند، گفت: دخالت‌های بی‌مورد برخی افراد دستگاه‌های اجرایی را فرسوده کرده است.

به گزارش شمال نیوز ، حجت‌الاسلام حسن روحانی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: در طی چند سال اخیر بی‌سابقه بود مشکلی در خطبه‌های نماز جمعه مطرح شود و بلافاصله استاندار مازندران دستور بررسی این مشکل را از سوی مدیران ذیربط صادر کند.

 وی افزود: یکی از مشکلاتی که اواخر سال گذشته در خطبه‌های نماز جمعه اعلام کردم محرومیت‌های شهرستان بابل در خصوص تخصیص اعتبارات لازم در امور مختلف از جمله عقب‌ماندگی در اجرای طرح فاضلاب شهرستان بابل بود که از سال 1374 زودتر از دیگر شهرهای مازندران در بابل آغاز شد اما تاکنون تکمیل و بهره‌برداری نشده است.

امام جمعه بابل تصریح کرد: با توجه به طرح این مسئله در خطبه‌های نماز جمعه با دستور استاندار مازندران مدیران مربوطه در دفتر بنده حاضر شدند و حدود سه ساعت در مورد اجرای طرح فاضلاب، مشکل آب شرب، آب مزروعی کشاورزی و مشکلات متعدد کشاورزی، ورودی آب هراز، بررسی مدیریت و توزیع آب، تامین سوخت برای موتورهای کشاورزی و تامین آب کشاورزی بحث و تصمیماتی گرفته شد که امیدواریم به زودی اجرا شود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: قطعا برای حل مشکلات با توجه به مدیریت موفقی که استاندار مازندران در امور مختلف داشته است تداوم این امر به همراهی و همکاری همه مدیران استان و نمایندگان مردم استان در مازندران دارد.

روحانی با اشاره به اینکه نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی باید از دخالت در امور اداری پرهیز کنند، یادآور شد: دخالت‌های بی‌مورد برخی افراد دستگاه‌های اجرایی را فرسوده کرده است.

وی ادامه داد: از جمله نگرانی هایی که در حال حاضر وجود دارد انتخابات نمایندگان مجلس است که در اسفند 98 در پیش رو داریم، در حال حاضر برخی نمایندگان در صدد نصب مدیران در امور اداری به نفع خویش هستند که این عدم هماهنگی سبب ایجاد مشکلات و ضربه بزرگی به استان وارد می‌کند.

امام جمعه بابل گفت: شایسته است نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی با همراهی و حمایت از برنامه‌های استاندار مازندران، زمینه توسعه این استان را فراهم کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بابلی ریکا 1 ارديبهشت 1397
با سلام واحترام از دغدغه حجت الاسلام حسن روحانی امام جمعه محترم بابل
واما یک سئوال: حتی اگر با زعم این امام جمعه محترم که نصب مدیران دغدغه نمایندگان مجلس شده برای اسفند 98 آیا ما زیر منبر شما یاد نگرفتیم انسان همواره مرگ را فراموش نکرده و باید طوری زندگی کند که هرآن احتمال مرگش فرا رسیده باشد؟ چطور از الآن برای کاشت مدیران برای اسفند 98 همت دارند از سویی یعنی یک مدیر که 2 سال مدیر در بابل هست ونماینده و مدیرکل می خواهند تعویضش کنند تا دوسال دیگر هم باید به خاطر این فکر که احتمالا" برای نمایندگی برنامه دارند از پتانسیل یک مدید دیگر استفاده نکنیم چون ........ پس کی سخنان مقام معظم رهبری در حرم قدسی آستان قدس رضوی در فروردین 97 عملی خواهد شد که به نسل جوان اعتماد کنید بی اعتمادی تا کی ......؟
. 1 ارديبهشت 1397
حاج آقا سلام . بله کاملا فرمایش شما صحیح هست . البته این موضوع شامل حال شما هم میشه هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
شما پیش نماز نمایندگان مجلس هستید دیگه . پیش نماز که ......................
محمد 1 ارديبهشت 1397
سلام، شما هم در امور مربوط به دیگران دخالت نکنید بهتر است
نا شناس 1 ارديبهشت 1397
اگه نمایندگان مازندران در امور اداری دستگاه ها ورود پیدا نکنند که کار از این هم هست بدتر میشه بله بروید دنبال افرادی که در دستگاه های اجرایی مازندران هستند که توسط آنها نمایندگان هم بله دیگه به کار خودشان دست ...........می کنند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.866 seconds.